Postup pro zprovoznění školního e-mailu |
1. Navštivte stránku pro přihlášení (office.com) |
2. Zadejte adresu školního e-mailu |
3. Zadejte
heslo a klikněte na Přihlásit Při prvním
přihlášení v okně Zadat heslo (skutečné provizorní heslo sdělí na vyžádání ředitel školy). V okně Aktualizujte si heslo nejdříve do horního řádku zadejte znovu „provizorní“ heslo Tas64163. Do řádků Nové heslo a potvrzení hesla zadáte Vaše „nové“ heslo! POZOR – Vaše nové heslo nemůže obsahovat ID uživatele,musí být aspoň 8 znaků dlouhé a musí obsahovat 3 z těchto znaků: velká písmena, malá písmena, číslice a symboly.
|
4. Vyberte si, zda snížíte počet výzev v přihlášení |
5. Toto přivítáni můžete proklikat pomocí šipek nebo ukončit křížkem |
6.
Menu najdete v levé části. V horní části najdete on-line verze
programů Word (W), Excel (X), Powerpoint (P), e-mail Outlook (O) a program Teams (T), který bude používán pro distanční výuku. |
7. Pošta Outlook a Teams se zobrazují v novém okně. Doporučujeme si stáhnout aplikaci Teams, ale je možné pracovat i s webovou aplikací v prohlížeči. |
8. Po skončení práce se odhlašte. |
|